A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ügyfélkapu !
#1
Sziasztok!
Nekem is problémám volt kiléptem beléptem, nem jutottam előbbre az azonosító rendszerrel.
A kódokkal is messze egyetértek, minek kell nekünk titkos rejtjeles írásokat megfejtenünk, még szerencsére, hogy nem mindig elutasító az ügyintéző, mert én már kifogtam olyat is aki majdnem a francba küldött,hogy ezt sem tudom.
Válasz idézéssel
#2
Én már ezen "kiupuffogtam" magam kb. 2 hete. Őrület, ha már mindenképpen "új fejlesztések" kellenek, mert a megbízott cégnek folyamatosan munkát kell adni, legalább úgy végeznék a munkájukat hogy az ügyfélbarát legyen. A KAÜ egy nagy rakás "kaki" lassú, néha be sem lehet lépni arról nem beszélve hogy egy nyugtáért 2x kell bejelentkezni, mind-mind idő, igaz ha szerencsénk van 1-2 perc, ha nincs szerencsénk sokkal több, de könyörgöm bevallási időszakban sokszor 1-2 perc nagyon sok.

A másik amin folyamatosan felhúzom magam: ha valami bevallással probléma van, hibaüzenetet küld a nav, kódokat írnak oda középre, aztán ebből legtöbb esetben az van, hogy fel kell hívni az ügyintézőt, ugyan magyarázza már el miért nem tudja kezelni a rendszer a bevallást, ezt megint idő-idő.... a NAV-os ügyintézőnek is a könyvelőnek is. Mindig készségesen segítenek, de könyörgöm ha nem kódokat írnának, hanem szépen magyarul leírnák hogy ez a bajunk, akkor időt spórolnánk. Emberek vagyunk és nem gépek, az ember a szavakból ért a gépek a kódokból, és ez vonatkozik a bevallásokra is mikor kijön a hiba üzenet és B2<C3 akkor ha XY>Z aztán nyomozgasd, mi a túrót akar.
Angry
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#3
Sziasztok!
Baromira ki vagyunk segítve! Egy bevallási napon ki-be ugrálunk! Milyen készségesek elmagyarázzák a billentyű kombinációt. Amennyit most magyarázkodnak ekkora energiával egy jót is csinálhattak volna, vagy ezt nem félig készen a nyakunkba önteni. UFF
Szakadjon rájuk a budi!!!
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#4
Sziasztok!
Csak úgy, hátha még érdekel mást is.
A belépéssel kapcsolatban a 1818-ra küldött kérdésemre az alábbi választ kaptam:

Tisztelt Ügyfelünk!
 
Köszönjük, hogy kérdésével a Kormányzati Ügyfélvonalhoz fordult! Az alábbi információkkal tudunk szolgálni Önnek:
 
Tájékoztatjuk, hogy tapasztalataink szerint a kapott hibaüzenet az esetek döntő többségében akkor jelentkezik, amennyiben a használt böngészőben több ügyfélkapun keresztül is megkísérelnek belépni, vagy a rendszer így érzékeli. Kérjük, hogy a használt böngészőt szíveskedjen bezárni, ezt követően kísérelje meg ismételten a belépést.
 
Amennyiben a böngésző bezárását követően sikertelen bejelentkezés, kérjük inkognitó mód használatával kísérelje meg a belépést.
 
Az inkognitó mód megnyitását különböző böngészőkben az alábbi billentyű kombinációkkal van lehetősége:
 
Chrome,Opera: CTRL+SHIFT+N
Firefox, Explorer: CTRL+SHIFT+P
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#5
Köszönöm a segítséget!
Szuper!!!!
Így sikerült. Adóigazolást nem tudtam letölteni 2 napja, pedig fontos!
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#6
Ibcsi!
Próbáld meg privát ablakban megnyitni!
(Firefoxnál Ctrl+Shift+P)
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#7
IGEN  vacakol!!!!!!!!!!!!
kitartás

üdv
Katla
Válasz idézéssel
#8
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy nálatok is vacakol-e a KAÜ ! Tegnap óta kínlódok a belépésekkel!!!! Csak nagy ritkán sikerül!
Az Ügyfélkapunál még beenged, de a KAÜ azonosítás után hibakódot ír ki: ( több ügyfélnél)
Sikertelen bejelentkezés.

error id: cf6ff199-3f0c-4512-88d1-b15b4fff21f4
2018-03-27 08:24:25

Angry Angry
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#9
Szia!

Délutánra magához tért nagy nehezen. :p
Sziasztok,Nándi
Válasz idézéssel
#10
Szia,

sajnos gondok vannak vele, hol működik hol nem függetlenül, hogy Chrome-al vagy Mozzila-al nyitjuk meg.
Válasz idézéssel
#11
Sziasztok!

Először is köszönjük a bővítményt, nagyon hasznos.
A másik, hogy most marom magam kockásra. Nem elég, hogy a beígért szűrésnek se híre, se hamva, de a Chromba még az értesítési tárhely sem jön be normálisan. Másnál is van vagy csak nekem bohóckodik a gépem? :twisted:
Fierfoxon megy rendesen.
Sziasztok,Nándi
Válasz idézéssel
#12
Köszönjük!
"Ne veszitsétek el a fejeteket.
Az élet még szeretné megsimogatni."
Válasz idézéssel
#13
Sziasztok!

MKOE facebook oldalán találtam:

Idézet:Mivel az értesítési tárhely "fejlesztése" rengeteg problémát okozott, egy mérnök-informatikus-könyvelő úgy döntött, hogy saját kezébe veszi az irányítást, hogy minimalizálja a károkat. Ezért írt egy Google Chrome böngészőhöz tartozó bővítményt, amely színekkel látja el az egyes tárhelyi üzenet típusokat.
A bővítmény az alábbi linken érhető el: <!-- m --><a class="postlink" href="https://goo.gl/3QNhQg">https://goo.gl/3QNhQg</a><!-- m -->
A telepítéshez nem kell semmilyen leírás, aki rákattint és a linkre Google Chrome-ban nyílik meg, az rögtön telepíthető is, a "Hozzáadás" gombra való kattintással. Ezt követően lépjen be a tárhelyre és egyből látni fogja a változást!
A fejlesztés nem áll meg! Az ügyfélkapu tárhelyének színesítése megérkezett FIREFOX alatt is!
A bővítmény itt tölthető le: <!-- m --><a class="postlink" href="https://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/nav-filter/">https://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/nav-filter/</a><!-- m -->
Köszönjük Bakos Attila fejlesztését!
A FIREFOX alatti bővítmény azért is jobb, mert szemben a Chrome-mal a FIREFOX (még) engedi a JAVA-t futtatni, így a feltöltés és a letöltés is működik ugyanott.

Szerintem nagyon hasznos! Még a NAV-os leveleket is színezi fontosság szerint.
Csatolok egy képet róla, ha sikerül.
Remélem nem minősül reklámnak.
Üdv. eragka
Válasz idézéssel
#14
<!-- m --><a class="postlink" href="https://segitseg.magyarorszag.hu/etananyag/levelezo_szuroje.html">https://segitseg.magyarorszag.hu/etanan ... uroje.html</a><!-- m -->
Válasz idézéssel
#15
Nálam a tartóstárba helyezés működik csigalassúsággal. Sőt van még egy fura jelenség, múlt péntek óta amikor nem működött a mo.hu. Amikor beírom a keresőbe a magyarorszag.hu-t és az első feljövőre rákattintok, a "kis lakaton "piros x és a https pirossal áthúzva. De mire a konkrét bejelentkezés megtörténik, addigra eltűnik, s minden a régi. Hívtam én is a 1818-at, végigcsináltam a javaslatukra a böngészési előzmények törlését, de változatlanul ott a piros x és áthúzás. A fiatalember azzal nyugtatott a vonal túlsó végén, hogy ebből semmi gond nem lehet, hagyjam figyelmen kívül. Ez a chrome-nél áll fenn, ha mozillával csinálom végig az egészet, akkor semmi probléma nincs. Nekem magas ez, mint kacsának az eperfa, de útálom hogy nem elég a napi rendes stressz, még a technika is rátesz egy lapáttal.
Válasz idézéssel
#16
A törléshez nem tudok hozzászólni. Lehet, hogy le kell tölteni az értesítést és utána engedi a törlést?

Viszont tanácsolom, hogy az Ügyfélkapu/Saját adatok/Beállások/Dokumentum kezelés beállítások - nál a pipát ki kell venni abból, hogy "Másolat az összes feltöltött dokumentumról a Tartós tárba".
Üdvözlettel! A l b a
Válasz idézéssel
#17
monik Írta:Első próbálkozásra nekem is ezt csinálta, aztán mikor másodszor is "megkértem rá" hogy törölje, már hajlandó volt.

Nekem sajnos tizedikre sem hajlandó ! Felhívtam a 1818-at, azt javasolták, hogy próbáljam meg az érkeztetési számra kattintani, majd nem a megnyitást, hanem ott a törlést választani. Hát úgy sem működik. :evil: Meg szép is lenne egyenként több száz régi nyugtát törölgetni...
Válasz idézéssel
#18
Első próbálkozásra nekem is ezt csinálta, aztán mikor másodszor is "megkértem rá" hogy törölje, már hajlandó volt.
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#19
Sziasztok !

Az értesítési tárhely tartóstárából szerettem volna régi nyugtákat törölni, de nem sikerül ! Már ez sem működik ? Bepipálom a sor elején, fent megnyomom dokumentum törlése, megkérdezi, hogy biztos akarom-e, és OK után kiveszi a pipákat, a dokumentumok pedig ott maradnak !

Nálatok mi a helyzet ?

Móni
Válasz idézéssel
#20
Sajna nem lesz egyhamar!
Szakadjon rájuk a budi!
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#21
Keresem, de semmi...
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#22
Ha megtaláltad a lehetőséget kérlek tedd "közkincsé" mert máris intézném..... Köszi!
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#23
Nem augusztus elsején, hanem elején (állítólag a 08-asok határideje előtt) és nem nem jönnek, hanem beállítható lesz, hogy nem kéred az üzeneteket.
Kerestem, de még nem találtam rá lehetőséget.
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#24
Sziasztok! Nem arról volt szó, hogy augusztus 1-től nem kapjuk ezt a sok-sok szemetet e-mailben, hát még most is jön minden mozzanatról értesítés. Miért van erre szükség?? :evil:
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#25
Sziasztok!

Attól vagyok kiakadva már én is,hogy az Ügyvezető átküldi amit kap,hiába mondom én is kapom. Tényleg a hajam az égnek áll.Kapok a NAV-tól mindenről,nem átvett,átvett... stb.....,mindez duplán....Nehogy valami kimaradjon az életemből.
Már nincs erőm hadakozni. Ő meg kétségbeesve,hogy kell átvennie, a nem átvettet,de még az életben nem volt benn az ügyfélkapujában. :mrgreen:
Tűnődöm,mi szükség volt erre??? :oops:
"Ne veszitsétek el a fejeteket.
Az élet még szeretné megsimogatni."
Válasz idézéssel


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 1 Vendég