A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ügyfélkapu !
#1
Megvallom, én nem frissítettem be, sőt elég régen frissítettem a keretprogramot.
És így is tökéletesen működik, mindent be tudtam küldeni. Azt hiszem, hogy
egy darabig nem is fogom, megkímélem magam a felesleges izgalmaktól.
Válasz idézéssel
#2
Köszönjük Gajda!
Angry Angry Angry A guta üt meg. Lassan oda jutunk, hogy ha gyorsan és pontosan akarunk dolgozni el kell végeznünk a Müegyetem infrmatika szakát. Mondom ezt ayután, hogy tészt vettem egy az online számlázással összefüggő továbképzésen ahol  különösen a gyűjtő számlák móosításánál erre a meggyőződésre jutottam.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#3
Ányk keretprogram frissítendő (most 10.05-én a 2.86-os verziót kell használni).
A telepítés után  nálam problémák léptek fel, ha a Nav-hoz történő  elküldés nem működik, az alábbit kell tenni:
*
Az ÁNYK-ban Szervíz - Beállítások /fogaskerék/ Működés fülön (Működés menüpontban) - Felhasználó azonosítás KAÜ portál használatával.> a pipát kivenni.
A panelon az alábbi látjuk:
 > a  program kezelje a számított mezőket
> a mezők elhagyásakor ellenőrzi a beírt értéket
> mező javításánál felülírás mód

> felhasználó azonosítás KAÜ portál használatával > itt kell a pipát kivenni !
Válasz idézéssel
#4
Köszi Klári!
Így teszünk.

Sata
Válasz idézéssel
#5
Szia Sata!
Hát akkor küld el epapír melékleteként. (Süljön ki a szemük) Időnként az "adóalany " hjeresztődolgot csinál mit esetetekben is, a bevallás feldolgozók meg kapkoják a fejüket.
Én beküldeném 12-én.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#6
Köszi a gyors választ Klári!
A NAV-nál azt mondták hogy a papir alapú leveleket kidobják, olyan mintha nem is küldtük volna el.
Az egyik ügyintéző azt mondta hogy e-papiron kérvényezze az ü.vez. a "felélesztés"-t.
Persze kérdés, hogy mikor élesztik fel. 
Sajnos arra is ellentmondó válaszokat kaptunk, hogy az augusztusi 08-as bevallást szept. 12-ig kell beadni vagy a soron kívüli bevallásokra vonatkozó 30 napos határidővel (azért nem mindegy, mert addig hátha "felélesztik" ). Szerinted 12-e vagy 30 nap?
Köszi előre is.
Sata
Válasz idézéssel
#7
Szia Sata!
Én a helyedben tértivényes levéllel feladnám papír alapon a bevallásokat. Kisérő levélben megírnám, hogy azért, mert törölték a jogosultságot. Ezzel bizonyítani lehet , hogy mindent elkövetett a teljesítés érdekében.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#8
Sziasztok!

A cégbíróság törölte a céget (kényszertörlés), a cégközlönyben tegnap jelent meg a hirdetmény. 
A mai napon az ügyvezető már nem tud belépni az ügyfélkapun keresztül mivel nem választható ki a cég. Így nem tud lekérdezni, bevallást benyújtani .....
Meghatalmazottja nincs. 
Az augusztusi 08-as bevallást hogyan adja be, a határidőig pár nap van.  
A NAV nem tudja. Találkoztatok már ilyennel? Mit csináljunk?
Az ügyvezetőt 5 évre eltiltották attól, hogy más cég vezető tisztségviselője legyen, de gondolom ennek nincs köze a törölt céghez.

Segítenétek?
Sata
Válasz idézéssel
#9
Sziasztok!

Vagyis minden ügyfelem cégkapujához be kell regisztrálnom?
Mi a jó ééédesanyja baja volt az ötletgazdának az eddig jól  működő rendszerrel?


Harakiri
Válasz idézéssel
#10
Cégkapu > az adott cég ügyvezetője jogosult használni, de további ügykezelőt (akár téged) lehet hozzárendelni: a cég ügyfélkapuján való  belépéskor kell a beállítások menüt (jobb felső sarok) megnyomni, ott rákattintani a cég nevére, majd új ügyintéző hozzáadásánál az adatokat beírni. Céges OBR beszámolót már csak cégkapuval lehet az IM Céginfóhoz továbbítani.

A hivatali kapu egészen más, nem a profitorientált cégeké:

Költségvetési szervek, önkormányzatok cégkapus, hivatali kapu regisztrációja
,
https://adozasitanacsadas.hu/hir/836/kol...sztracioja
Válasz idézéssel
#11
Sziasztok!

Volt egy elkésett, tegnap beküldött beszámolóm.
Én egy könyveléssel foglalkozó kft-n belül meghatalmazott könyvelő vagyok az
ügyfél viszonylatában.
Eddig a beküldés két módozatát lehetett jelölni, cégkapu és ügyfélkapu.
Beküldtem az ügyfélkapun és rendben.
Most egy másik opció a hivatali kapu jelent meg.
Ha a cégkaput jelöltem, tudtam beküldhető nyomtatványt csinálni, de visszadobták,
ha a hivatali kaput akkor ki sem tudtam tölteni a rovatot.
/Még szerencse, hogy ismervén az ügyfél " dolgait" be tudtam küldeni az ügyfél nevében/
Mi a bűbánat ez az új találmány???
Kit próbáljak regisztrálni a hivatali kapun , magamat, a cégemet??

Harakiri
Válasz idézéssel
#12
Nem, hogy szakadjon rájuk a budi. Az előbb voltam fent nyugtáért nem tudtam bejelentkezni. Nyomta, nyomta és kidobott Angry
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#13
Hát ma sem megyünk időben haza! Angry
NÉBIH-hez sem sikerül bejelentkeznem, sem a tárhelyről a nyugtákat letöltenem, szerverhibát jelez....
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#14
Ahányszor frissítenek valamit, mindig elis tolnak valamit. Én is azt látom, hogy magától visszaállt az eredeti beállitás.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#15
Miért van az, hogy újabban ismét küldözgetik a hibátlan bevallásról az értesítéseket? Aztán meg az át nem vett dokumentumról!
Pedig a beállításoknál mindenkinél kivettem a pipát az értesítéseknél és eddig nem is küldött... Angry
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#16
Sziasztok!
Nekem is problémám volt kiléptem beléptem, nem jutottam előbbre az azonosító rendszerrel.
A kódokkal is messze egyetértek, minek kell nekünk titkos rejtjeles írásokat megfejtenünk, még szerencsére, hogy nem mindig elutasító az ügyintéző, mert én már kifogtam olyat is aki majdnem a francba küldött,hogy ezt sem tudom.
Válasz idézéssel
#17
Én már ezen "kiupuffogtam" magam kb. 2 hete. Őrület, ha már mindenképpen "új fejlesztések" kellenek, mert a megbízott cégnek folyamatosan munkát kell adni, legalább úgy végeznék a munkájukat hogy az ügyfélbarát legyen. A KAÜ egy nagy rakás "kaki" lassú, néha be sem lehet lépni arról nem beszélve hogy egy nyugtáért 2x kell bejelentkezni, mind-mind idő, igaz ha szerencsénk van 1-2 perc, ha nincs szerencsénk sokkal több, de könyörgöm bevallási időszakban sokszor 1-2 perc nagyon sok.

A másik amin folyamatosan felhúzom magam: ha valami bevallással probléma van, hibaüzenetet küld a nav, kódokat írnak oda középre, aztán ebből legtöbb esetben az van, hogy fel kell hívni az ügyintézőt, ugyan magyarázza már el miért nem tudja kezelni a rendszer a bevallást, ezt megint idő-idő.... a NAV-os ügyintézőnek is a könyvelőnek is. Mindig készségesen segítenek, de könyörgöm ha nem kódokat írnának, hanem szépen magyarul leírnák hogy ez a bajunk, akkor időt spórolnánk. Emberek vagyunk és nem gépek, az ember a szavakból ért a gépek a kódokból, és ez vonatkozik a bevallásokra is mikor kijön a hiba üzenet és B2<C3 akkor ha XY>Z aztán nyomozgasd, mi a túrót akar.
Angry
Üdv: Mónika!
Válasz idézéssel
#18
Sziasztok!
Baromira ki vagyunk segítve! Egy bevallási napon ki-be ugrálunk! Milyen készségesek elmagyarázzák a billentyű kombinációt. Amennyit most magyarázkodnak ekkora energiával egy jót is csinálhattak volna, vagy ezt nem félig készen a nyakunkba önteni. UFF
Szakadjon rájuk a budi!!!
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#19
Sziasztok!
Csak úgy, hátha még érdekel mást is.
A belépéssel kapcsolatban a 1818-ra küldött kérdésemre az alábbi választ kaptam:

Tisztelt Ügyfelünk!
 
Köszönjük, hogy kérdésével a Kormányzati Ügyfélvonalhoz fordult! Az alábbi információkkal tudunk szolgálni Önnek:
 
Tájékoztatjuk, hogy tapasztalataink szerint a kapott hibaüzenet az esetek döntő többségében akkor jelentkezik, amennyiben a használt böngészőben több ügyfélkapun keresztül is megkísérelnek belépni, vagy a rendszer így érzékeli. Kérjük, hogy a használt böngészőt szíveskedjen bezárni, ezt követően kísérelje meg ismételten a belépést.
 
Amennyiben a böngésző bezárását követően sikertelen bejelentkezés, kérjük inkognitó mód használatával kísérelje meg a belépést.
 
Az inkognitó mód megnyitását különböző böngészőkben az alábbi billentyű kombinációkkal van lehetősége:
 
Chrome,Opera: CTRL+SHIFT+N
Firefox, Explorer: CTRL+SHIFT+P
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#20
Köszönöm a segítséget!
Szuper!!!!
Így sikerült. Adóigazolást nem tudtam letölteni 2 napja, pedig fontos!
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#21
Ibcsi!
Próbáld meg privát ablakban megnyitni!
(Firefoxnál Ctrl+Shift+P)
Nyugalom! A világmindenség azt sem tudja, hogy létezel.
Válasz idézéssel
#22
IGEN  vacakol!!!!!!!!!!!!
kitartás

üdv
Katla
Válasz idézéssel
#23
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy nálatok is vacakol-e a KAÜ ! Tegnap óta kínlódok a belépésekkel!!!! Csak nagy ritkán sikerül!
Az Ügyfélkapunál még beenged, de a KAÜ azonosítás után hibakódot ír ki: ( több ügyfélnél)
Sikertelen bejelentkezés.

error id: cf6ff199-3f0c-4512-88d1-b15b4fff21f4
2018-03-27 08:24:25

Angry Angry
Üdv.: Ibcsi
"A jövő mozgásban van"
Válasz idézéssel
#24
Szia!

Délutánra magához tért nagy nehezen. :p
Sziasztok,Nándi
Válasz idézéssel
#25
Szia,

sajnos gondok vannak vele, hol működik hol nem függetlenül, hogy Chrome-al vagy Mozzila-al nyitjuk meg.
Válasz idézéssel


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 2 Vendég